۸ پاسخ

سرکلاژی ام
ولی فقط یک هفته اول استراحت کردم

سر کلاژ بودن و استراحت نبودم

خونه مامانمم کلا

همسرم من کارای خیلی ریز و جزئی و کارای خودمو انجام میدم

پیش مامانمم

من کارای خونم انجام میدم پیاده روی زیاد نمیکنم سوار ماشین نمیشم کار سنگین نمی کنم در کل استراحت مطلق نیستم

من سرکلاژم اولاش زیاد اذیت نشدم الان وارد ۳۰ هفتع شدم خیلی درد واژن دارم سخته برام

یادش بخیر خاهر من سرکلاژ شد مطلق یادمه از وقتی سرکلاژ شد تا روز زایمان من پیشش بودم اون موقعه هم ۱۵ سالم بود

سوال های مرتبط