خانم ها علائم زایمان چی هست؟

۳ پاسخ

من هیچی
یهو ساعت چهار پنج صبح تو خواب درد شدید کمر گرفتم بیدار شدم دیدم انقباضم شروع شده رفتم بیمارستان چهار سانت بودم

من پایین شکمم تیره تیره درد میگیرفت

من ابریزش داشتم

سوال های مرتبط

مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۳ ماهگی