۴ پاسخ

من هفته بعد شنبه میبرم چطوره علائمش ؟؟

بچه ها با هم فرق دارن پسر منم تب و اینا نداشت ولی ۳ روز اسهال شد

پسر منم خداروشکر چیزیش نشد

شاید دختر من که خوب بود خب بچه ها با هم فرق دارن

سوال های مرتبط

مامان ❤️هانیساجونم❤️ مامان ❤️هانیساجونم❤️ ۱۷ ماهگی