هم هفته ای های من شما ترشح دارین ؟ چجوریه ؟

۸ پاسخ

من وارد ماه ۷ شدم ترشح سفید
دارم مثل قبل بارداریم
آخه تا قبل ماه ۷ ترشح نداشتم

منم تازگیا بیشتر شده

منم دارم بی رنگ یا سفید آبکی.میگن طبیعی رحم داره آماده زایمان میشه و خودشو پاکسازی میکنه

اره بی رنگ یوقتا سفید☹️

چون استراحت مطلقم ترشحم کمه مگه اینکه یکم راه برم

همه دارن فکرکنم

منم دارم زیاد

من از همون‌اول داشتم تا ب امروووز ،سفید ابکی بی رنگ ابکی

سوال های مرتبط

مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🍒گیلاس خانم🍒 مامان 🍒گیلاس خانم🍒 ۱۲ ماهگی
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری