قرص دوفامد برای چیه
دکتر برام نوشته

۴ پاسخ

من میخورم برا جلوگیری از انقباضات

همون پروژسترونه، برای حفظ بارداری

منم میخوردم ش ماهگی برا لکه بینیم الان تازه به شما داد؟

من موقع هماتومم میخوردم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری