بعدازسنوانومالی دیگه کی باید سونو بدیم

۵ پاسخ

بعد اون ی آزمایش گلوکزه و بعدش سونو وزن ک فکر کنم از هفته۲۶باشه

وزن ک تو ۳۰ایناس

۲۸ هفته سونو داری عزیزم

توی 8 ماهگی فک کنم که برای زایمانه

هفته ۲۸ تا ۳۲ یه سونو داری

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقلی من 👶💙 مامان فسقلی من 👶💙 روزهای ابتدایی تولد