سلام بچه خیلی تکون میخوره و حرکت میکنه علتی داره؟؟

۵ پاسخ

ن خوبه دیگ وقت تکون خوردناشه

من اصلا تکون نمیخوره یا خیلی کم چراااا؟؟؟
الان شیرینی خوردم ب پهلوی چپ دراز کشیدم نگران شدم

نه بابا از من ک پهلوهامو ترکوند هنوز جاش دردمیکنه

بچه منم ماشالله خیلی تکون میخوره میگم پس کی میخوابی😂😂

حتما ی چیزی خوردی ک دوست داشته

سوال های مرتبط

مامان آیکان🩵👼 مامان آیکان🩵👼 روزهای ابتدایی تولد