۳ پاسخ

اگه منظورت طبیعیه
بدون واقعا خدا این توانایی رو به زن ها داده و از پسش برمیای

من یه کم میترسیدم اما واقعا ترس نداره سزارین

من سزارین بودم نه اصلا عالی بود

سوال های مرتبط

مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان گیلاس کوچولو 🍒 مامان گیلاس کوچولو 🍒 ۱۰ ماهگی
مامان تیام🥹 مامان تیام🥹 ۱۳ ماهگی