من چرا نزاییدم☹️

۱۰ پاسخ

هنوز ک هنوزه خبری نیست 🫥🫥☹️☹️

منم موندم

عجله نکن میزایی 😂😂

فعالیت داشته باش بخور بخواب نباش

منم هستم 😂😂😂

عزیزم
😁😁خدابزرگه نوبت شماهم میشه

چرا 😂😂😂

واقعا چرا نزاییدی😂😂😂😂😂

ورزش کن
خیلی خوبه ورزش زود زایمان میکنی
دردات شروع میشه

طبیعی هستی

سوال های مرتبط

مامان ❤سلین و سوفیا❤ مامان ❤سلین و سوفیا❤ ۵ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان nazgol مامان nazgol ۳ ماهگی
مامان Bebek مامان Bebek ۴ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۳ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱ ماهگی
مامان مامان دوتا فندق😍 مامان مامان دوتا فندق😍 ۱۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۶ ماهگی