😐چرا من نمیزام

۲۶ پاسخ

🤦‍♀️🤦‍♀️فاطمه صبورباش میزایی😂😂😂

من چرا نمیزام آخه خسته شدم 😫

چون زوده واسه زاییدنت

خیلی خسته شدم مثانم درد میکنه امروزم معدم افتضاح میسوزه اگه زغال گذاشتن توش

بهم میگن حرکات بچه خوبه تا 42 هفته وقت داری
فقط اگه حرکات بچه کم میشه آمپول فشار میزنن

منم خسته شدم😪😪

پس ما ۴۰ هفته ها چی بگیم😬👶

هنوز وقت داری🥲

من ۴۲ هفته زایمان کردم بعد میگی چرا نمیزام🤔

زوده خب

منم دارم 40 هفته رو تموم میکنم هنوز زایمان نکردم خیلیم خسته شدم شبا از بدن درد خوابم نمی‌بره نمیدونم چی بخورم یا چکار کنم ک زایمان کنم هر روز پیاده روی میکنم ورزش میکنم ولی هچ فایده نداره

خواهرررر منننن🤣

هنوز از ۴۰هفته ها خبری نیس.

تو داری از زاییدن حرف میزنی 😁🤭😂

شماها نمیدونین هزینه ان اس تی بیمارستان گردو چنده بدون بیمه

وای نگو منم دیگه خسته شدم

زوده
ولی پیاده روی تا میتونی برو
ورزش و رابطه
منظم انجام بده انشالله زود زایمان میکنی
چند هفته ای الان دقیق؟

تو وقت دارم من چرا نمیزام 😂😂😂

۳۶ هفته میخایی بزایی؟

صبر بکن حالا 🤣

چون هنوز وقت داری 🤣 عجله نداره بچه ات صبوره مثل تو عجول نیست

زود نیست براات؟

منم همین طور 😁

😂😂جا خشک کرده راحته بچه چیکارش داری؟؟

منم همینطور🫠

عزیزم😄
زوده که فکر کنم هنوز ۲ هفته داشته باشین تا زایمان

خب زوده هنوز😂

سوال های مرتبط

مامان Bebek مامان Bebek ۴ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۳ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱ ماهگی
مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 ۱۴ ماهگی
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی
مامان ❤️شاه پسرم❤️ مامان ❤️شاه پسرم❤️ ۳ ماهگی
مامان پسرام مامان پسرام ۲ ماهگی
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان حلما مامان حلما ۱۲ ماهگی
مامان شومبول طلا مامان شومبول طلا ۳ ماهگی