خدایا پس من چرا نمیزام

۷ پاسخ

پناه برخدا توکل به خودش

من دعامیکنم ۳۷هفته حداقل بشه بچه بیاد زود نیاد ان شالله به موقع بشه به حق این ماه عزیز

اگه مشکلی نداری بزار خودت دردت بگیره من بچه جاش نبود حرکت نمیکرد از ساعت هشت صب آمپول فشار زدن درد کشیدم تل ساعت ده شب بدنیا اومد خیلی خیلی سخت بود🥺

پیاده روی کن حتما راحتتر زایمان میکنی

نه به تو که نینیت مونده نمیاد نه به من که نینی هر آن احتمال داره بیاد

میترسم اگه دردم میگیره برم آنپول فشار بزنن

تا ۴۰ هفته زمان هست صبر کنین، منم که سزارین ام، اواخر هفته بعد که میشم ۳۸ و ۵ روز تایم دارم

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 ۱۴ ماهگی
مامان محمدسبحان مامان محمدسبحان ۹ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان Bebek مامان Bebek ۴ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۳ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱ ماهگی
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی
مامان پسرام مامان پسرام ۲ ماهگی