۹ پاسخ

😂😂تحمل کن

وای منم خسته شدم دوست دارم زود ببینمش دیشب کلی ورزش کردن 😂 که زود دردم بگیره میگن آناناس خوبه

عزیزم تنها نیستی سلام 😂

طبیعی مگه ؟

منم دیگه خسته شدم 😫

زوده عزیزم اگه طبیعی هستی هنوز دو سه هفته مونده

من ۱۰ روز دیگه میزام 🫠

منو چرا نمیگی ۳۸ هفته و ۳ روز حالا فردا ن پس فردا وقت سزارین دارم

🤦🏻‍♀️😂🍼اتاق فرمان میگن هنوز‌زوده

سوال های مرتبط

مامان پسرام مامان پسرام ۲ ماهگی
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۴ ماهگی
مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ ۳ ماهگی
مامان پسری💎 مامان پسری💎 روزهای ابتدایی تولد