۷ پاسخ

من هم از غافله عقب موندم 😂

منم دعامیکنم زودتر36هفته بشم بچه هاموبردارم بخدا ازسنگینی خسته شدم
راستی خانمامن تو28هفتگی آمپول ریه زدم بنظرتون 36انشاالله به دنیابیان میرن تودستگاه؟ دوقلوهستن

برا منم دعاکنید دیگ دنیا بیاد خسته‌شدم🥲🙁

حالا وقت داریم نگران نباش

وایی منم هم درد توم دعا کنیم بزاایم

دقیقا منم مث توام دیگه کشش ندارم خسته شدم

اشکالی نداره خواهرجان همدردیم😂

سوال های مرتبط

مامان پسرام مامان پسرام ۲ ماهگی
مامان مهرناز مامان مهرناز روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۴ ماهگی