من هم از غافله عقب موندم 😂
منم دعامیکنم زودتر36هفته بشم بچه هاموبردارم بخدا ازسنگینی خسته شدم
راستی خانمامن تو28هفتگی آمپول ریه زدم بنظرتون 36انشاالله به دنیابیان میرن تودستگاه؟ دوقلوهستن
برا منم دعاکنید دیگ دنیا بیاد خستهشدم🥲🙁
حالا وقت داریم نگران نباش
وایی منم هم درد توم دعا کنیم بزاایم
دقیقا منم مث توام دیگه کشش ندارم خسته شدم
اشکالی نداره خواهرجان همدردیم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.