چرا من نمیزام همه زاییدن خسته شدم بخدا

۴ پاسخ

منم نزاییدم بخداخسته شدم شدیدباوزن بالااستخون پوکیو رماتیزم انقدخصتم ک دیگ گفتنی نیس

عشقم منم خسته شدم تو تنها نیستی

منم تو صفم 🥲🖐🏻🤦🏻

بدترتم منم هنوز نزایدم 41 هفتمه😂😂💔

سوال های مرتبط

مامان پسرام مامان پسرام ۲ ماهگی
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۴ ماهگی
مامان مهرسانا💕 مهوا مامان مهرسانا💕 مهوا ۱۲ ماهگی
مامان مهرناز مامان مهرناز روزهای ابتدایی تولد