منم نزاییدم
برین پیش دکتر تا معاینه تحریکی کنه
سریع دردتون شروع میشه
منم همینطور بودم
منم تا ۴۰ هفته و یک روز خبری نبود
آخر رفتم بیمارستان برای کاهش تحرک نگهم داشتن
اگه 41هفته ای چرا بستری نمیکنن
همه همین جورن😅
گهواره زاییده
منم 😑😭
خسته شدم میرم بیمارستان بستری کنن فردا
بسه دیگ
تنها نیستی منم نزدیک تاریخ زایمانمم ولی هنوز خبری نیست
تنها نیستی
منم نزاییدم تازه گهواره زایید کشیدم یه هفته عقب🤧
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.