وایی همه زاییدن الا من دیگع خسته شدم 🥺

۱ پاسخ

وایی خیلی بده انشالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم ❤️
فقط به همین دلیل از طبیعی بدم میاد سزارین حداقل تاریخش معلومه خیال ادم راحته😪

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا💕 مهوا مامان مهرسانا💕 مهوا ۱۲ ماهگی
مامان مهرسانا💕 مهوا مامان مهرسانا💕 مهوا ۱۲ ماهگی