۱۴ پاسخ

عزیزم میگن ۱دقیقه بیشتر بمونه ب نفع بچه ست
طاقت بیار هفته ات بیشتر شه

من چهل پرم دختر 😂😭

معاینه تحریکی چند بار داشتی عزیزم؟

تا کی اینجور ادم

من پدرم درآمده هر چی میخورم انگار گلومه

نی نی هروقت برسه میاد
اگه نمیاد حتما هنوز نرسیده

ی سوال دارم شما تو ماه من هضم غذات بد بود

زعفران بخور ولی زیاد نخور من شنیدم بچه رنگ زرد میگیره حالا نمیدونم درسته یا ن 😅😅

تا۴۰هفته وقت داری دیر نشده

عین زعفرانه

توخوبی که حالا من ۶روز دیگه مونده ۴۰هفته ام تموم شه همچنان نزاییدم 🤣🤣

زعفران میخوری

پیاده روی

چی.دا ری میخوری؟

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 ۱۴ ماهگی
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان شومبول طلا مامان شومبول طلا ۳ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی
مامان ❤️شاه پسرم❤️ مامان ❤️شاه پسرم❤️ ۳ ماهگی