زور بده بیاد🤣😂
هنوز دیر نشده که اگر طبیعی بخوای هم که زوده
منم موندمممممااااااا
تازه 38 ای خب, من 41 هفته دردام شروع شد, تازه اونم با کلی معاینه تحریکی
خواهر کپک میزنع و ما همینجور میمونیم🥲🤣
انشاالله که میزایی
خیلی بهتره خو هنوز نزاییدی ببینی چقد سخته تا میتونی بخواب این روزا وقتی بزایی دیگ نمیتونی بخوابی🤣🤣
منم نمیزام😭
وای منتظرشی؟🤣🤣
ولی من ۳۵ هفته با بدبختی زاییدم
وقت داری ک
منم نزاییدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.