سلام من هنوز نزاییدم چرا نمیزام😐🥲😂

۱۲ پاسخ

زور بده بیاد🤣😂

هنوز دیر نشده که اگر طبیعی بخوای هم که زوده

منم موندمممممااااااا

تازه 38 ای خب, من 41 هفته دردام شروع شد, تازه اونم با کلی معاینه تحریکی

خواهر کپک میزنع و ما همینجور میمونیم🥲🤣

انشاالله که میزایی

خیلی بهتره خو هنوز نزاییدی ببینی چقد سخته تا میتونی بخواب این روزا وقتی بزایی دیگ نمیتونی بخوابی🤣🤣

منم نمیزام😭

وای منتظرشی؟🤣🤣

ولی من ۳۵ هفته با بدبختی زاییدم

وقت داری ک

منم نزاییدم

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 ۱۴ ماهگی
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان مــهـ♡ـدیار مامان مــهـ♡ـدیار ۷ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی