قدیمی ها میگن مادر که میترسه بچه دیر به دنیا میاد نمیدونم. چقد راسته این ولی من خیلی استرس داشتم
بعد واسه منم عجله داره برا اومدن ازالان میخواد بیاد به زور نگهش داشتیم🫠
من تا ۳۹ وایسادم دیابت هم داشتم بعدش رفتم آمپول فشار زدن کیسه آبم پاره شد دهانه رحمم نرم نبود سزارین کردن
عزیزم معاینه تحریکی نشدی؟
آخ نگو😪😪
من تا40هفته و 6روز رفتم
معاینه تحریکی هم شدی؟
عزیزم
پله برو
رابطه هم تاثیر داره
من فک کردم زایمان کردید
برو بیمارستان آمپول فشار میزنن
اسکات بزن
رابطه بدون جلوگیری
پله نوردی
پروانه
چند هفته ای😅😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.