۱۰ پاسخ

قدیمی ها میگن مادر که میترسه بچه دیر به دنیا میاد نمیدونم. چقد راسته این ولی من خیلی استرس داشتم

بعد واسه منم عجله داره برا اومدن ازالان میخواد بیاد به زور نگهش داشتیم🫠

من تا ۳۹ وایسادم دیابت هم داشتم بعدش رفتم آمپول فشار زدن کیسه آبم پاره شد دهانه رحمم نرم نبود سزارین کردن

عزیزم معاینه تحریکی نشدی؟

آخ نگو😪😪
من تا40هفته و 6روز رفتم

معاینه تحریکی هم شدی؟

عزیزم
پله برو
رابطه هم تاثیر داره
من فک کردم زایمان کردید

برو بیمارستان آمپول فشار میزنن

اسکات بزن
رابطه بدون جلوگیری
پله نوردی
پروانه

چند هفته ای😅😅

سوال های مرتبط

مامان سورنا🐣 مامان سورنا🐣 ۱۱ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان آقا میران مامان آقا میران ۳ ماهگی
مامان سوینا مامان سوینا ۸ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان مــهـ♡ـدیار مامان مــهـ♡ـدیار ۷ ماهگی
مامان ❤️👶❤️ مامان ❤️👶❤️ ۱۳ ماهگی
مامان لنا خانوم👼💜 مامان لنا خانوم👼💜 ۱۲ ماهگی