گهواره م زایید ومن هنوز نزاییدم🥲

۱۰ پاسخ

من و شما موندیم 😐🤣

منم🥲

حتما برو خیلی خطرناکها

من بچه اولم هیچ دردی نداشتم تا ۴۱هفته رفتم بستری شدم هر چ معاینه تحریکی کردن هر چ سرم فشار زدن دهانه رحمم بیشتر از ۲سانت باز نشد و دردم نگرفت اخرش سزارینم کردن

نقاط فشاری رو فشار بده ماساژ و ابزن و ورزش و دمنوش و هر کار می رسی بکن تا بشه 🌚😂

این روزا خمش گهواره زایمان میکنه تا مامانا
وای من اینجوری نشم
هیچ پیاده روی هم ندارم

😂🤦🏻‍♀️ ببخشید ولی خندم گرف. خب چرا نمیری بیمارستان اگر دردی تداری و وقتت شده؟

😂😂😂🤦🏻‍♀️

چند هفته ای ؟

طبیعی ک منتظری؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی😍 مامان نی نی😍 ۱ ماهگی
مامان ❤️👶❤️ مامان ❤️👶❤️ ۱۳ ماهگی
مامان لنا خانوم👼💜 مامان لنا خانوم👼💜 ۱۲ ماهگی
مامان مهوا🤰🏻❤️ مامان مهوا🤰🏻❤️ ۷ ماهگی
مامان برهان🤎🧸 مامان برهان🤎🧸 ۱۰ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۱۰ ماهگی
مامان محمد فاتح مامان محمد فاتح ۷ ماهگی