گهواره زایید ومن نزاییدم🥺🤣🤣🤣

۶ پاسخ

رفتی 41 هفته؟ 🤣

منم سه روز بعد از وقتم زایمان کردم

راه برو شیاف بزار و اسکات بزن و شربت خاکشیر بخور و نمیدونم رابطه و اینا

یکم زور بزن بیوفتی جلو🤣🤣🤣🤣

من هم سی ویک فتم گهواره زده سی ودوهفته حتما مال توهم جلوتربوده

مبارکه🥴

سوال های مرتبط

مامان 🥹آوا🥹 مامان 🥹آوا🥹 ۱۰ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان ۶ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان علی مامان علی ۳ ماهگی
مامان مهرناز مامان مهرناز روزهای ابتدایی تولد
مامان ماه قشنگم 🌙🧸 مامان ماه قشنگم 🌙🧸 ۱۴ ماهگی
مامان مهرسانا💕 مهوا مامان مهرسانا💕 مهوا ۱۲ ماهگی