بقول خانوما گهواره زایید و من نزاییدم🤣🤣

۶ پاسخ

🤣🤣🤣واای خداااا خدانکشتت 🤣🤣🤣

منم دیروزرفتم بهداشت ماماگفت اگه تا1شنبه زایمان نکردی بروبیمارستان تاهم نواربگیرن ازت هم معاینه بشی🙇‍♀️

به نظرم باید یه مسابقه بزاریم هرکی زود تر زایید اون برندس😂😂😂

منمم🙄🙄🙄

لیلا من امروز‌ یکم درد انقباضی دارم
لخته خونی هم دفع داشتم
نمی‌دونم امروز زایمان کنم یا نه
ولی فکر میکنم نزدیکه

مگه چندهفتته؟؟

سوال های مرتبط

مامان 🥹آوا🥹 مامان 🥹آوا🥹 ۱۰ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان ۶ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان علی مامان علی ۳ ماهگی
مامان مهرناز مامان مهرناز روزهای ابتدایی تولد
مامان ماه قشنگم 🌙🧸 مامان ماه قشنگم 🌙🧸 ۱۴ ماهگی
مامان مهرسانا💕 مهوا مامان مهرسانا💕 مهوا ۱۲ ماهگی