گهواره زایید من نزاییدم🤣

۶ پاسخ

سزارین اورژانسی میشی ها

چرا نمیزایی عزیزمممم😂

من ۴۱ هفته زاییدم درد نداشتم با امپول فشار

یاخداوند نگووو تورو خدا🥲

😂😂😂اشکال نداره تو ۴۱هفته زایمان میکنی
بعدا برو قسمت پروفایل تولد بچه رو ویرایش کن

نی نی ات دختره؟؟

سوال های مرتبط

مامان پرنیان مامان پرنیان ۶ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان مهرناز مامان مهرناز روزهای ابتدایی تولد
مامان 🥹آوا🥹 مامان 🥹آوا🥹 ۱۰ ماهگی
مامان ماه قشنگم 🌙🧸 مامان ماه قشنگم 🌙🧸 ۱۴ ماهگی
مامان مهرسانا💕 مهوا مامان مهرسانا💕 مهوا ۱۲ ماهگی