گهواره زایید من نزاییدم😂🙄😂😭🤣🤐

۱۰ پاسخ

مبارکش باشه

منم 17 خرداد زایمانمه هنوز نکردم

هم دردیم🤣🤣

میترسم این روز رو هم ببینم 🙄😂

🤣🤣🤣🤣🤣🤦🏻‍♀️

ایشالا تموم سه راحت شی
بخدا من انقد خسته میشم ناهار شام شب روزم قاطی ولی اصلا دلم نمیخاد برگردم حاملگی

منم همینطور

تاریخ زایمانت کیه؟

چرا مگه ۴۰ هفتت پرنشده

منم رفتم تو ماه دهم 🥹🤣

سوال های مرتبط

مامان پرنیان مامان پرنیان ۶ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان علی مامان علی ۳ ماهگی
مامان مهرناز مامان مهرناز روزهای ابتدایی تولد
مامان 🥹آوا🥹 مامان 🥹آوا🥹 ۱۰ ماهگی
مامان ماه قشنگم 🌙🧸 مامان ماه قشنگم 🌙🧸 ۱۴ ماهگی