سلام به ماه دهم🥲
و همچنان من هنوز نزاییدم🥲

تصویر
۷ پاسخ

ماه دهمم هست؟😂مگه فيليم

و من که امروز دکتر بودم دریغ از باز شدن دهانه رحم 😅و دریغ از کوچکترین حس درد .انگار نه انگار که حامله ام .لعنتی امیدم به فشار بالا بود اونم اومده پایین .

واسه من 17 روز مونده😍

تا ۴۰ هفته جا داری
میدونم سخته، ولی سعی کن با استراحت لذت ببری از این روزای اخر
واقعا بعدا دلت واسه تکوناش تنگ میشه

خواهر منم امروز رفتم ماه دهم😭

وااای خدا کنه من تا ماه دهم نمونم خیلی سنگینم😭

چیزی نمونده تحمل کن😍😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان یحیی و یسرا 🫀 مامان یحیی و یسرا 🫀 ۹ ماهگی
مامان فرزین کوچولو مامان فرزین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان M.m مامان M.m ۱ ماهگی
مامان آقا نیکان💜 مامان آقا نیکان💜 ۶ ماهگی
مامان شومبول طلا مامان شومبول طلا ۳ ماهگی
مامان مــهـ♡ـدیار مامان مــهـ♡ـدیار ۷ ماهگی
مامان هایلین😍 مامان هایلین😍 ۴ ماهگی