وارد ماه دهم شدم و هنوز نزاییدم😕😂

تصویر
۱۳ پاسخ

منم🥲

میخواد یکساله به دنیا بیاد

جاش خوبه 😁😂

کلا که سونو اینا احتمالی تاریخ میدن.من حساب کردم تاریخ سونو که نوشته من اونزمان عادت بودم

تبرییییییک🥴
خب برو پیش دکترت تا سزارینت بکنن

عزیزم طبیعی میخوای زایمان کنی؟

وای خیلی سخته

رابطه داشته باش پیاده روی کن ؟

منم دیگه خسته شدم

منم تا ماه دهم رسیدم نزاییدم درد نداشتم معاینه تحریکی انجام داد دردهام شروع یک روز بعدش زایمان کردم

چی کارش داری خوش میگذره 😂😂😂

من ۴۰هفته و ۵روز زاییدم🤣

جاشو دوس داره😂😂😂
اجی دعاکن براماهم ایطور سرموقع بگذره برامون🥹😂

سوال های مرتبط

مامان فرزین کوچولو مامان فرزین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان پرتقال مامان پرتقال ۲ ماهگی
مامان یحیی و یسرا 🫀 مامان یحیی و یسرا 🫀 ۹ ماهگی
مامان دلماه🫀💋 مامان دلماه🫀💋 هفته چهلم بارداری
مامان ☆☆فسقلی ☆☆ مامان ☆☆فسقلی ☆☆ ۶ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۴ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۷ ماهگی