وارد ماه دهم شدم همه زاییدن من هنوز نزاییدم 😬

۱۳ پاسخ

حالاتوکه هنو 38هفته ای من چی بگم که فقط دوروز دیگه دارم😬😕

منم هستم😬
دوروز مونده تا40هفته م تموم شه😬

منم هستم هنوز 🫩🫠

منم هستم

ان شالله بسلامتی زایمان کنی
زیاد غصه نخور من ۳۹هفته و۵ روز زایمان کردم

منم هستم ۳ روز دیگه تا پایان ۴۰ هفته ام مونده خواهر

ان شاءالله همتون فردا بزایید 😂😂😂

منم هستم ولی سونو گرافی گفته هنوز یه هفت روزی فرصت هست

انشاالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم

منم نزاییدم

اوووه درد نداری؟
دکترت چی میگه؟

😂😂😂😂

چه صبرو تحملی 😁

سوال های مرتبط

مامان آقا نیکان💜 مامان آقا نیکان💜 ۶ ماهگی
مامان فرزین کوچولو مامان فرزین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهرسانا💕 مهوا مامان مهرسانا💕 مهوا ۱۲ ماهگی
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان پرتقال مامان پرتقال ۲ ماهگی
مامان یحیی و یسرا 🫀 مامان یحیی و یسرا 🫀 ۹ ماهگی
مامان دلماه🫀💋 مامان دلماه🫀💋 هفته چهلم بارداری