وارد ماه دهم بارداری شدمو نزاییدم🤣🤣🤣

تصویر
۷ پاسخ

طبیعی؟؟
باید منتظر دردت باشی
تا 40هفته وقت داری

والا نعمته.بچت الان کامله کامله خداروشکر.من انقد دوست داشتم به وقتش سز بشم اما نشد و مجبور شدن نی نی رو زودتر بردارن و برا همین ۹ روز تو دستگاه بود🥺

انشالله زایمان میکنی برای ماهم دعا کن بچه و مامانا سالم باشن انشالله

تاریخمون یکیه کاش زایمان آسونی داشته باشیم

این برنامه اسمش چیه

بسلامتی زایمان کنی برا منم دعا کن عزیزم موقعع زایمانت

اه منم اینو دارم🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان قند عسلام مامان قند عسلام ۶ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی
مامان 🥹آوا🥹 مامان 🥹آوا🥹 ۱۰ ماهگی
مامان فندق🩷 مامان فندق🩷 ۲ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان ۶ ماهگی
مامان آقا نیکان💜 مامان آقا نیکان💜 ۶ ماهگی