سلام بر ماه دهم 🤣🤣🤣🤣🤣

۸ پاسخ

هنوز زوده بابا تا ۴۱ هفته جا داری

دقیقا ترس منم همین بچه تا چهل هفته نیاد

دیگه مهم نیست 🤣

منم منم🤣🤣🤣

الکی دهم؟؟؟

بیا باهم بخندیم🤣🤣🤣🤣من امشب میشم ۳۹

😂😂😂

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️😂😂😂وای خدا.ندونستم ناراحت باشم یا بخندم

سوال های مرتبط

مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی
مامان نیلا🥰 مامان نیلا🥰 ۱۱ ماهگی
مامان قند عسلام مامان قند عسلام ۶ ماهگی
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان کیارا مامان کیارا ۱۴ ماهگی
مامان کیان ☘️ کاوه☘️ مامان کیان ☘️ کاوه☘️ ۱۳ ماهگی