و سلام برماه دهم 🤣🤣🤣🤣پس کی میخام زايمان کنم من🥲

تصویر
۱۲ پاسخ

من نیززز😑😂

تصویر

هروقت من زایمان کردم توام میکنی

کاشکی منم سزارینی بودم لااقل تکلیف خودمومیدونستم کی تاریخمه
طبیعی روزشیرین تولدبچت روزهرمیکنه بسکه ادم جوش میزنه

این انتظارشیرینی بارداری زهرمیکنه

فکر کنم تا یکسال باید وایسیم 🫠🫠یعنی میشه چشم ببندم باز کنم دخترم ۴۰ روزش تموم شده باشه😄

تاریخ منی

وای 😂😂😂

من دخملام تا 41 هفته میموندن

تازه شکم سوم هم هستم

منم مثه شما ماه دهم من ۴۰ هفته شدم

من دقیقا سر تاریخ سونوگرافی ۳۹ هفته. و ۳ روز بودم زایمان کردم

بارداری اولتونه؟

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی
مامان قند عسلام مامان قند عسلام ۶ ماهگی
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۸ ماهگی