و منی که هنوززز نزاییدم 🤣🤣🤣

تصویر
۴ پاسخ

چرا نمیری بستری شی؟خدایی نکرد مدفوع کنه چی

بچه داره ۱۰ ماه روهم تموم میکنه همونجا توشکمت😂😂😂

چرا نمیری بستری بشی ایشالله زودتر زایمان کنی گلم

عزیزممم😂😂😂
انشالله همین روزا به سلامتی زایمان کنی😍🩵

سوال های مرتبط

مامان 🥹آوا🥹 مامان 🥹آوا🥹 ۱۰ ماهگی
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان ۶ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۱۳ ماهگی
مامان 💙✨تابان✨💙 مامان 💙✨تابان✨💙 ۹ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی