همه زاییدن من هنوز نزاییدم 😂😂🥴

۱۶ پاسخ

منم همینطور

افرین😑😵‍💫 امروز تو فامیلمون یکی دیگه هم زایید
گفتم شماها زاییدین و من هنوز تو ماه ششم هستم😩

زوده که برا شما

برای منم تا دو هفته دیگه که میشم ۳۹گفت بیا سزارین نمی‌گذره دیابت بارداری دارم خسته شدم از رژیم و انسولین

همه سن بارداریشون کمه منتظر هستن ما چی بگیم 😕که خبری نیست

الان قشنگ استراحت کن استفاده کن از این روزا که بعدا خواب هم نداری

من چرا تو این هفته احساس میکنم یه ماه دبگه میزام نمیدونم هنوز فردا هفته۳۳تموم میشه و من احساس میکنم درست یه ماه دیگه نینیم رو میبینم طبیعی هم هستم🤦🏻‍♀️😂😂😂😂

ایشالا سالم بغل بگیریش

منم دل تو دلم نیست برای دیدن بچم 🤰

اونایی که تاپیک میزارن ۴۰ هفته ان چی بگن 🤣🤣

منممممم😩😩

دو سه هفته دیگ شمام بغل میکنیو نی نی هاتون

عجله نکن ماهم هستیم

تنها نیستی

خب تو نباید الان بزایی😂

منممم😐🤣🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد
مامان شومبول طلا مامان شومبول طلا ۳ ماهگی
مامان مهرسانا💕 مهوا مامان مهرسانا💕 مهوا ۱۲ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان رستا💗 مامان رستا💗 ۴ ماهگی