وارد ده ماه شدم همچنان نزاییدم 😭

۹ پاسخ

منم

من ۵ روز مونده به تاریخ زایمانم ولی نمیاااد🫤

من بچه اول ۴۱ هفته ۲ روز بودم بزور اوردمش با امپول فشار نه درد داشتم نه کیسه میترکید 😂

39هفته زده چهل هفته شدی میزایی گلم ودیگه حالا حتما موقعش مونده گلم

خخخخ ورزش اینارو کردی

منم فردا وارد ده ماه میشم ولی دریغ از کمی درد😢🤦🏼‍♀️

چه بده طبیعی چشم انتظاری تا دردت بیاد

من نیز😂

همینه از طبیعی بدم میاد😒

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا نیکان💜 مامان آقا نیکان💜 ۶ ماهگی
مامان یحیی و یسرا 🫀 مامان یحیی و یسرا 🫀 ۹ ماهگی
مامان فرزین کوچولو مامان فرزین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان M.m مامان M.m ۱ ماهگی
مامان گل پسر🥰 مامان گل پسر🥰 ۱۲ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد