دیگه باید بری با آمپول فشار بزای
عزیزم زود برو بیمارستان بچه مدفوع نکنه
بچه میخواد ۴۰۵بشه چیکارش داری 😂😂
نزدیکی داشته باش خیلی جواب میده
منم دقیقامث شمام
باید بستری بشی ❤️
بچه مدفوع میکنه
من ۴۰هفته و۶روز زاییدم غصه نخور خواهر😂
حالا ایشالا که شما زودتر دردت بگیره و طبیعی زایمان کنی
من سر بچه اولم اینجوری بودم آخر بستری شدم واسه سرم و آمپول فشار بازم نزاییدم آخر بعد ۴ روز سزارین شدم
هیو نظری ندارم خاک شیر بخور تا رحمت باز بشه پیاده روی سنگین برو اسکات بزن زیر دوش آب گرم
برو بیمارستان امپول فشار میزنن بهت
دکترت نگفت کی بری بیمارستان بستری بشی؟
چیکارش داری بزار بمونه😂دکترت چی میگه برو بیمارستان خدایی نکرده مشکلی پیش نیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.