وارد ماه دهم شدم و هیچ دردی ندارم🥲😐

۱۸ پاسخ

منم ۳۸ هفته و۵ روزم هیچ خبری نیست از درد

😂😂😂😂😂

میزایی امروز و صبی دیگه ان شاء الله

دعا کن برای ما هم زود و به سلامتی بگذره

موقعه من خواستم زایمان کنم یکی بود ۴۱ هفته بود گفت درد ندارم امپول فشار زدن بهش

مگه ۳۸ و ۵ روز ماه نهم نیست؟!!!

شما روز موعد زایمانت باید میرفتی بیمارستان تا ظهرش باید صبر کنی بعد بری بسمارستان

بچه پی پی نکنه توو شکم

انشالله بسلامتی بچتو بغل بگیری😍💜

برو بزا دیگه حالا به هر روشی 😬‌
خدایی نکرده پی پی نکنه برات کار باز کنه

9ماه بارداری داریم ولی ماه دهم نشنیدم😳؟ چراتاالان زایمان نکردی گلم

ایخواقزات عزیزکم من بومه ۴۰ هفته و ۶ روژ وله هیچ ایشیکم نو نامه یان دا پم له بهداشت چوم بستری بوم ایتر آمپول فشاریان تزریق کرد ایش شروع بو ایشالا تویش بسلامتی نازار دله کت اگریته باوشتو

برو معاینه تحریکی عزیزم

همچنین عزیزم منم همینطور😂

خوشبختم

منم هیچ دردی ندارم نمیدونم چکار کنم خسته شدم😂🥲

خوش به حالت ایشالله بچه رو سالم بغل بگیری 😘
منم از الان درد دارم میترسم بازم زودرس بشم

🥴ترس منم همینه

سوال های مرتبط

مامان فرزین کوچولو مامان فرزین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان ☆☆فسقلی ☆☆ مامان ☆☆فسقلی ☆☆ ۶ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۴ ماهگی
مامان آقا نیکان💜 مامان آقا نیکان💜 ۶ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۷ ماهگی