۱۵ پاسخ

دیروز رفتم زایشگاه که بستری کنن گفت درد نداری بستری نمی‌کنیم حالا فردا دوباره میخوام برم

خب عزیزم باید بری بستری بشی که تاریخت شده دیگه

خاکشیر و تخم شربتی بخور
پله برو

پله نوردی کن گلم
من با پله نوردی زاییدم 🤣🤣🤣

پله نوردی کن گلم
من با پله نوردی زاییدم 🤣🤣🤣

امپول فشار بزن بنظرم .منم هر چی منتظر موندم نیومد آمپول فشار زدن ۳ساعت ونیم بعد زایمان کردم

برو بیمارستان حتما نزار زیاد بگذره بچه مدفوع کنع چی

من انقد مثل تو موندم نزاییدم آخر رفتم سز اختیاری کردم خودم😪🤣🤣🤣

وای خیلی خندیدم😂😂😂😂
ببخشید
خیلی جالب گفتی

🤭🤭🤭انشالله به زودی فارغ بشی عزیزم

فقط پله بالا پایین شود درد هم نگیر دهانه رحمت باز میشه

گل مغربی شیاف کردی؟

منم چهل هفته کامل بودم رفتم بستری شدم

برو بستری شو دیگه

برو آمپول فشار بزنن دیگه

سوال های مرتبط

مامان ❤️👶❤️ مامان ❤️👶❤️ ۱۳ ماهگی