۸ پاسخ

عزیزم من بچه اولم ۴۲ و بچه دومم ۴۳ اومدن

منم دقیقا مثل شما هستم دوبار معاینه تحریکی شدم ترشح موکسی با خون یا قهوه‌ای دفع کردم ولی بزور نیم سانت هستم درد اصلا ندارم پیاد روی دوش آب گرم اسکات و نزدیکی هرچی یکی امتحان کردم نمیشه که نمیشه دریغ از یک کوچولو درد

مثل من

منم همینطور منم فردا پسفردا میرم تو 41🥲

چه بد باید بری بیمارستان دیگ نمون بیشتر بچه پی پی میکنه

وااااای چ حس بدیه
۴۱هفته دیگ واقعا خیلی زیاده

معاینه تحریکی رفتی؟
نقاط فشاری رو برو

😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولومون مامان پرنسس کوچولومون ۱۴ ماهگی
مامان هانا مامان هانا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین جونم مامان دلوین جونم ۱۲ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد