گهواره زایید ولی من نزاییدم چیکار کنم

۱۴ پاسخ

😂😂😂😂😂

دختر تو هنوز نزاییدی
دیروز تو فکرت بودم😄

عزیزم من ۴۱ هفته بودم رفتم بستری شدم بهم قرص دادن دردم گرفت خیلی شدید دهانه رحمم باز نمیشد اصلا اخرش سزارین اورژانسی شدم
پسرم دوست نداشت به دنیا بیاد🙃

برو یک سنو بده

🤣🤣🤣🤣🤣

هیچکاری انجام نده همین روزا میزایی و شایدم سزارین بشی
من۴۱هفته زاییدم

حالا اگه منو تو زاییدیم😑😑

همین روزا زایمان میکنی نترس دیر و زود داره سوخت سوز نداره😂

من ۴۱ هفته زاییدم

ورزشت بیشتر کن رابطه هم هرشب داشته باش شربت خاکشیر بخور خیلی خوبه

آخی الهیی انشالله ک بسلامتی میزایی گلم 😂😂😂
من رفیقم ۴۲ هفته بود زایید

نزدیدکی کن

سختیش بد زاییدنع

🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان حمیدرضا مامان حمیدرضا ۱۴ ماهگی
مامان محمد صلاح مامان محمد صلاح ۶ ماهگی
مامان رادوین 💙 مامان رادوین 💙 ۷ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی