مامان آلاء زاییدی؟ 😁منتظریم 😅
برو بیمارستان دیگه وقتشه
من رفتم امروز معاینه کرد یک سانت هم باز نبودم هیچ علائمی هم نداشتم
زنگ زد دکترم
گفتش بیاد پیشم معاینه تحریکی فکر کنم میخواد حدقل 3سانتم بکنه ک رفتم بیمارستان بستریم کنن
چون خانم گفت شب ساعت 7بیا بستری شو
الان مبخوام برم پیاده روی تا ساعت 4چون هیچ راهی نیست بچم خیلی بالایه خودش ننداخته
دیگه برو بیمارستان خیلی هم بچه بمونه خطر داره
ورزش کن بالا پایین بپر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.