۵ پاسخ

مامان آلاء زاییدی؟ 😁منتظریم 😅

برو بیمارستان دیگه وقتشه

من رفتم امروز معاینه کرد یک سانت هم باز نبودم هیچ علائمی هم نداشتم
زنگ زد دکترم
گفتش بیاد پیشم معاینه تحریکی فکر کنم میخواد حدقل 3سانتم بکنه ک رفتم بیمارستان بستریم کنن
چون خانم گفت شب ساعت 7بیا بستری شو
الان مبخوام برم پیاده روی تا ساعت 4چون هیچ راهی نیست بچم خیلی بالایه خودش ننداخته

دیگه برو بیمارستان خیلی هم بچه بمونه خطر داره

ورزش کن بالا پایین بپر

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولومون مامان پرنسس کوچولومون ۱۴ ماهگی
مامان جوجو مجتبی مامان جوجو مجتبی روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️👶❤️ مامان ❤️👶❤️ ۱۳ ماهگی
مامان لنا خانوم👼💜 مامان لنا خانوم👼💜 ۱۲ ماهگی
مامان مهوا👧🏻❤️ مامان مهوا👧🏻❤️ ۷ ماهگی