منم همینطور خواهر😂
وای خدایا
من دیشب تو خونه راه میرفتم خدایا تعحیل در زایماننن برساااننن
العجلل تعجیل عجله
همینجوری چرتو پرت بلغور میکردم
فردا 38 تکمیله
من میخوام همین قبل 39 بیاد بچم دیگههه😭😭😭
عزیزم من خواهرم دوهفته بعد پریودی اقدام کرده بود بچه گرفته بود دکترا ازاخرین پریودی حساب کردن ۴۰ هفتشه اما خودش صبر کرد چون مطمئن بود دوهفته بیشتر حساب کردن قشنگیکهفته بعد دردش گرفت رفت البته شما اگر مطمین نیستی حتما پیگیر شوخدایی نکرده بچه مدفوع نکنه
من امروز ۳۹ هفته و ۵ روزم یکشنبه میرم برا بستری که با آمپول فشار زایمان کنم
اخييي ني ني جاش خوبه دلش نميخواد بيادبيرون
برو معاینه تحریکی
یا نوک سینه تو ماساژ بده
انشالله دردات شروع بشه 🥹
دختر من۴۰هفته۴روز ب دنیا اومد
اونم بدون درد
😕سزارینت نمیکنن ؟ برو بگو درد ندارم عملم کنید
منم از 40هفتگی تا 40هفته و. 6روز هر روز رفتم بیمارستان واسه نوارقلب و سونو بیوفیزیکال تا بالاخره 40هفته و 6روز بستریم کردن با امپول فشار زایمان کردم
طبیعی هستی یا سزارین
عزیزم انشاالله زایمان میکنی برو بستری شو امپول فشارت بزن شاید زایمان کردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.