باسلام چهل هفته و پنج روز همچنان نزاییدم

۱۲ پاسخ

باید بری بیمارستان امپول فشار بزنن خطر داره مدفوع میکنه بچه

بابا دختر پا شو برو بگو درد دارم آمپول فشار بزنید بهم
بگوشون بچم خدایی نکرده چیزیش شد بدبختتون میکنم
خواهر نمیخام بترسونمت به چیزی دیدم که اینو میگم بهت
دکترت کدوم احمقیه که شعورش نمیرسه باید سزارینت کنه

چندسانت باز شدی ؟
بابا پاشو برو چرا انقد بیخیالییییییی

یه فوبیا به فوبیاهام اضافه شد
تاالان از زایمان زودرس میترسیدم حالا از زایمان دیر رس هم میترسم😄

منم چهل هفته و یک روزم زایمان نکردم

برو سزارین کن بهتره برات قشنگ زایمان میکنی راحت میشی

تا بچه تکون‌میخوره نگران نباش عزیزم
منم دختردومم چهل هفته و ده روز بدنیا اومد

😂😂گهواره زایید

ورزش و پیاده روزی اصلا نکردی تو این مدت؟

پیگیری کن عزیز🌸🫠

منم هم

با سلام ، منم نزاییدم

سوال های مرتبط

مامان آریا و مهدی مامان آریا و مهدی ۱ ماهگی
مامان M.m مامان M.m ۱ ماهگی
مامان یحیی و یسرا 🫀 مامان یحیی و یسرا 🫀 ۹ ماهگی
مامان پرتقال مامان پرتقال ۲ ماهگی