چهل هفته تموم شد و من هنوز نزاییدم

۳ پاسخ

منم نزاییدم فردا ۴۰ هفته ام تموم میشه

ای بابا،منم سر پسرم 41 هفته کامل رفتم معاینه تحریکی، بعد ترشح سیاه داشتم بستریم کردن با آمپول فشار زاییدم...

گهواره زایید 🤣

سوال های مرتبط

مامان زینب مامان زینب روزهای ابتدایی تولد
مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️سلین 🧿سلدا❤️ مامان ❤️سلین 🧿سلدا❤️ ۷ ماهگی
مامان ✨تابان✨ مامان ✨تابان✨ ۹ ماهگی