مادرا من چهل روز دخترم تموم شد و هنوز خونریزی. دارمم

۶ پاسخ

خانومایی که خونریزی تون قطع نشده تو دوران بارداری آسپرین میخوردین؟

تا 2ماه داشتم

منم دارم 🥲

من ۴۸ روزه هنوز خونریزی دارم

من تا۲ماه داشتم

طبیعی یا سزارین؟من سزارین بودم تا۵۰روز خون ریزی داشتم

سوال های مرتبط

مامان سیده زهرا مامان سیده زهرا ۱۲ ماهگی