هفته چهل تموم شد و هنوز خبری از نینی نیسس

۵ پاسخ

دخمل؟من دخترام تا آخر ۴۱ میموندن .
بعد تشریف آوردن

۴۱هفته و ۱روز سز شدم

چرا نمیری از دکتر یا بهداشت نامه بگیری
بعدشم از رو آنتی اگر تمومی برو بستری میکنن نمون منتظر درد

خیلی خطرناکه
کاش دکترت دست برداره از اصرار ب طبیعی

نگران نباش میاد . ضمن چهل هفته و 5روز زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان آریا و مهدی مامان آریا و مهدی ۱ ماهگی