وارد چهل هفته شدم و هیچ خبری نیس هنوز..😅🤕

۲ پاسخ

منم همینجور بودم، هیچ خبری نشد که نشد خخخخخ با اینکه خیلی ورزش و پیاده روی و.... انجام دادم، آخرشم رفتم برای سزارین

شیاف پروژسترون استفاده میکردی تا ۳۶ هفته؟

سوال های مرتبط

مامان دلماه🫀💋 مامان دلماه🫀💋 روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب مامان زینب روزهای ابتدایی تولد