۷ پاسخ

اگر اون درد هایی ک شما مامانای عزبز دارین درد زایمان باشه ول نمیکنه و ادامه دار هست
ولی درد ها ماه درد هستن و اینکه تمرین زایمانیه ک بهتر میشین انشالله زابمان راحت و اسون قسمت هممون

نمیخواد تو این برف شمارو ب زحمت بندازه😂🥰😅

🤣🤣🤣

منم همینم 🤣🤣🤣🤣

منم اینجوریم

من سزارین هستم ولی کلن نرمم درد ندارم 😅

منم این طوریم چرا ب نظرت

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان آریا و مهدی مامان آریا و مهدی ۱ ماهگی
مامان M.m مامان M.m ۱ ماهگی
مامان آندیا مامان آندیا ۱۱ ماهگی
مامان ❤️سلین 🧿سلدا❤️ مامان ❤️سلین 🧿سلدا❤️ ۷ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۹ ماهگی
مامان مَهوا🩷 مامان مَهوا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان یحیی و یسرا 🫀 مامان یحیی و یسرا 🫀 ۹ ماهگی
مامان پرتقال مامان پرتقال ۲ ماهگی