۳ پاسخ

فردا برم نامه بگیرم‌ برم ببینم چیکار میکنن

میرفتی بستری میشدی خود منم سر دخترم ۴۱ هفته بودم درد نداشتم و رفتم بستری شدم.و با آمپول دردام شروع شد

برو زایشگاه بستریت کنن

سوال های مرتبط

مامان آرتین وآریا💫 مامان آرتین وآریا💫 ۲ ماهگی
مامان حمیدرضا مامان حمیدرضا ۱۴ ماهگی
مامان محمد صلاح مامان محمد صلاح ۶ ماهگی
مامان رادوین 💙 مامان رادوین 💙 ۷ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️سلین 🧿سلدا❤️ مامان ❤️سلین 🧿سلدا❤️ ۷ ماهگی
مامان دلوین جونم مامان دلوین جونم ۱۲ ماهگی
مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی