و امروز هم شد و من نزاییدم😪😭

۱۴ پاسخ

چه عجله ای داری بذار تپل بشه

تا ۴۲ هفته وقت داری
من که فکر میکنم حالا حالا نمیاددنیا خیالم انگار راحته 😂

منم دلم میخاد بزام زودتر🥲

منم 🥲🥲روزا دارن زود میگذره و استرس دیر زایدن گرفتم

من چی بگم امروز رفتم تو ۴۰ هفته

منم نزاییدم

من ۴۰ هفته شدم نزاییدم😂😂

زوده که😬😁
دو هفته دیگه حداقل جا داری
لذت ببر از بارداری و بخواب تا جاییکه میتونی🫠😭

🤣😂😂ایشالله میزایی

مگ چند هفته ای

زوده ک 😁

من‌چی بگم😐😑😭😭

من بچه اولم ۴۲ هفته بود

زوده خو

سوال های مرتبط

مامان آریا و مهدی مامان آریا و مهدی ۱ ماهگی
مامان ❤️سلین 🧿سلدا❤️ مامان ❤️سلین 🧿سلدا❤️ ۷ ماهگی
مامان ܩߊ‌ܣـ🌙ـܠࡅ࡙ن🩷 مامان ܩߊ‌ܣـ🌙ـܠࡅ࡙ن🩷 ۹ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان مَهوا🩷 مامان مَهوا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریشاه💙💎 مامان آریشاه💙💎 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان ساحل مامان ساحل ۱۲ ماهگی