من ۴۰ هفته ام پر شد ولی نزاییدم 🥲💔

۴ پاسخ

امروز فردا میزایی

میزایی😂🤍 نگران نباش خوشبحالت تموم شد حاملگیت

عزیزم برودکترآمپول فشاربزنن من که میرم

چیکار میکنه
فوقش بچت رسیده یه رسیدس😍
انشاالله همین روزاس که صحیح و سالم بیاد بعلت

سوال های مرتبط

مامان حمیدرضا مامان حمیدرضا ۱۴ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان آریا و مهدی مامان آریا و مهدی ۱ ماهگی
مامان M.m مامان M.m ۱ ماهگی