شهر ما بستری می کنن.
حالا می خوای بگو حرکاتش کم شده تا قبول کنن
نه والا منو ک بستری نکردن
من نامه داشتم از دکترم سر ۴۰ هفته بستری شدم
بیمارستان خصوصی آره ولی بیمارستان دولتی نه
اره منم مثل تو بودم اگ سز نیستی درد طبیعی میکشی بعد سز اگ طبیعی نتونی
منم چهل هفته رفتم گفتن ما 41 هفته بستری میکنیم ولی خب 40 هفته 4 روز دردام شروع شد زایمان کردم
اره دیگ اگ وقتت تموم شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.