۷ پاسخ

شهر ما بستری می کنن.
حالا می خوای بگو حرکاتش کم شده تا قبول کنن

نه والا منو ک بستری نکردن

من نامه داشتم از دکترم سر ۴۰ هفته بستری شدم

بیمارستان خصوصی آره ولی بیمارستان دولتی نه

اره منم مثل تو بودم اگ سز نیستی درد طبیعی می‌کشی بعد سز اگ طبیعی نتونی

منم چهل هفته رفتم گفتن ما 41 هفته بستری میکنیم ولی خب 40 هفته 4 روز دردام شروع شد زایمان کردم

اره دیگ اگ وقتت تموم شده

سوال های مرتبط

مامان پرنیان مامان پرنیان ۶ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۱۰ ماهگی
مامان علی مامان علی ۳ ماهگی
مامان مهرناز مامان مهرناز روزهای ابتدایی تولد
مامان 🥹آوا🥹 مامان 🥹آوا🥹 ۱۰ ماهگی
مامان ماه قشنگم 🌙🧸 مامان ماه قشنگم 🌙🧸 ۱۵ ماهگی
مامان مهرسانا💕 مهوا مامان مهرسانا💕 مهوا ۱۳ ماهگی